هتل سيس يك ساختار يكپارچه، سريع و امن، براي ارتباطي نوين و مديريت بين مهمانان و هتل است. نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري هتل اين نرم افزار علاوه بر همگامسازي و اتوماسيون خدمات قبل، بعد و هنگام اقامت مهمان در هتل، امكانات جديدي نيز براي مهمانان و مديريت هتل فراهم ميكند. ثبت، دريافت و پردازش سفارشها و درخواستهاي مهمانان هتل تنها با چند كليك، امكان گنجاندن محتوا به زبانهاي مختلف، و برآوردن نيازهاي ديگر مهمانان از جمله، سرگرمي و ارتباط مستقيم با هتل تعدادي از ويژگيهاي منحصربفرد اين سامانه است.
چندزبانه
سامانهي هتلسيس ذاتاً نرمافزاري چندزبانه است و به صورت پيشفرض از چندين زبان رايج دنيا پشتيباني مينمايد و تعداد اين زبانها در حال افزايش است. در حال حاضر هتل سيس به زبانهاي فارسي، انگليسي و فرانسوي قابل استفاده است. روند افزودن زبان جديد به سامانه بسيار ساده و مشخص است. يك فرآيند ساده و كاربرپسند براي افزودن زبان جديد و محتواي مرتبط با آن در نظر گرفته شدهاست تا نيروهاي داخلي هتل بتوانند مستقيماً و به آساني زبانهاي جديد و محتواي مربوط به آنها را وارد نمايند. زبان جديد خودبخود در اپليكيشن بارگذاري ميشود و نيازي به انتشار نسخهي جديد و بهروزرساني آن نيست.
معرفي هتل
در سامانهي هتلسيس پلتفورم مناسبي براي بازاريابي در اختيار شماست. هتل خود را با هتلسيس معرفي كنيد. تاريخچه، امكانات، ويژگيها و هرچه را ميخواهيد دربارهي هتل خود در سامانهي هتلسيس به اشتراك بگذاريد. تصاوير و جزئيات اتاقها، تالارها، امكانات رفاهي نظير استخر، سالن ماساژ و… خدمات گوناگون هتل مانند رستوران، كافه و… و هر ويژگي خاص هتل را ميتوانيد در سامانه قرار دهيد تا هيچيك از ويژگيها و امكانات هتلتان از ديد مهمانان پنهان نماند. بهعلاوه، راهنماي استفاده از تجهيزات اتاق مانند گاوصندوق، تهويهي مطبوع و… را نيز ميتوان در اين بخش قرار داد.
اتوماسيون اداري
سامانهي هتلسيس شامل دو پنل كاربري است: پنل مهمان و پنل مديريت. اين دو پنل مجموعاً سيستم اتوماسيون هتل شما را تشكيل ميدهند. هر سفارش يا درخواست مهمان، به محض ثبت شدن در پنل مهمان، در كارتابل شما در پنل مديريت دريافت ميشود. مديريت ميتواند تعيين كند كه سفارشها به كارتابل بخشهاي مربوطه منتقل و در آنجا تقسيم شوند يا اين كه توسط يك نفر (مدير داخلي) تقسيم شوند. مدير داخلي يا مدير بخش ميتواند پيش از اين كه وظيفهي انجام هر سفارش را به فرد مسئول آن كار محول كند يا در صورت لزوم، رأساً در سامانه يك وظيفهي جديد ايجاد و به فرد مورد نظر محول كنند.
باشگاه مشتريان
امكان مهم ديگري كه در سامانهي هتلسيس پيشبيني شدهاست، ايجاد باشگاه مشتريان هتل ميباشد. با استفادهي مهمانان از اپليكيشن هتل سيس، تمام سوابق آنها در هتل شما، در اين سامانه ثبت ميشود. علاوه بر امكان استخراج گزارشها و آمارهاي مختلف، ثبت اين سوابق به شما كمك ميكند كه يك باشگاه مشتريانهوشمند ترتيب دهيد. ميتوانيد مهمانان خود را بر اساس اين سوابق درجهبندي كرده و مثلاً عضويتهاي طلايي، نقرهاي و … ايجاد كنيد. با پيشنهادهاي ويژه مهمانان خود را شگفتزده كنيد.
ارتباط با نرم افزار مركزي هتل
سامانهي هتل سيس اين قابليت را دارد كه با نرمافزار PMS هتل (در صورتي كه قابليت وبسرويس داشتهباشد) متصل شود. با برقراري اين اتصال، هتلسيس پروفايل مهمانان را به طور خودكار از PMS ميخواند و نيز درخواستها و سافرشهاي مهمان را نيز ميتواند به نرمافزار PMS هتل منتقل كند. اين قابليت با توجه به يكپارچهسازي هتلسيس و نرمافزار PMS هتل باعث ميشود شما در قالب يك سامانهي واحد همه نرمافزار مركزي خود را حفظ كنيد و هم از مزاياي متعدد هتلسيس بهرهمند شويد.
سفارش غذا
در بخش سفارش غذا، مهمان ميتواند ابتدا از بين رستورانهاي هتل گزينهي دلخواه خود را انتخاب و منوي اين رستوران را مشاهده كند. حتي اگر با غذاهاي رستوران آشنا نباشد، توضيحات و مشخصات هر غذا در كنار آن آمدهاست تا كار انتخاب غذا براي او ساده شود. همچنين امكان سفارش از نوشيدنيهاي و ساير آيتمهاي كافه نيز در اين قسمت گنجانده شدهاست. براي منوي كافه هم ميتوان توضيحات و اطلاعات آيتمهاي منو را قرار داد.